♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Sunday, December 16, 2012

Perghhhhh..lama sunnguhh x update statuss kat cini...
bermacam-macam ragam dlam tahunn niee..
ade yangg sedihh ade yang happyy..ape pownn ini dinamakan DUNIA...
aku skrunkk dlm delima..antara nakk pilihh si A or si B..
hurmm..apa bila di kajii balikk..aku rasa aku serasi ngan si B...sbb si B dapat memahami aku...
Walaupown si A nie kerja dier baguss tapii dier x dapat nak memahami aku n kasar orangg nye...ikutt perangaii dier je...stress aku di buatnye berbanding dengan si B walaupown kerje dier biase tapii dier cepat memahamii aku..Apa pown  tq si B sbb dapat mencurii hatii saye...Aku harap dia lah yang terkahir dlm hidupp akuu...Tq FAIZ HUSSIEN sbb awakk membuatt hatii aku terbuka untuk bercinta lagii...walaupown aku dahh penat untuk bercinta lagii sekalii.....


                                                                   
                                                                   FAIZ HUSSIEN

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/