♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Friday, June 15, 2012

-Kehidupan Hidup-

Kehidupan hidup....
nie yang dapat aku katakan...ada kala kite di atas ada kala kita di bawah...
kadangkala kita happy n kadang kala kite sedihh...
kita x kan dapat nak mengelak dari semua masalah ini....
Sekarang aku bertungkus lumus untuk mencari pekerjaan ttp...
aku dah letih...umur dah meningkat..tapi pekerjaan ttp x dapt lagi...
soal jodoh...mmg aku kene ambik tahu..
tapi mungkin aku belum jumpe lagi jodoh yang terbaik untuk aku...
selepas solat aku  berdoa kepada tuhan..untuk pertemukan jodoh yang terbaikk n soleh untuk aku...
setiap jodoh telah di tentukan oleh tuhan...kite x taw saperr yang akan menjadi pasangan idup kite...
Mengenai si DIA..wat masa skrunkk aku arap hubungan aku ngan dier menjadi seorang SAHABAT
jgn di sbb kan gosip yang melanda...hubungan aku ngan dier berakhirr sbg SAHABAT....Walaupon aku ade perasaan suke kat dier..aku perlu simpan...biar la tuhan tahuu perasaan aku nie....Aku hope dier akan dapat pasangan yang terbaikkk untukk dier...( Amin.....) :-)

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/