♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Wednesday, December 26, 2012

CinTa Hatiii :-)


                                              CiNTa BerSatu JuE & FaiZ
.

                                                    
Hye uoalllsss....
nak share cikit storyyy niee....akhirrnye pada tanggal 24.12.2012 aku telahh bertemu dengan teman hidupp akuu..aku happy sangattt..dier dpt terima kekurangan aku dan aku dapt terima kekurangan dier..aku dpt rasakan kerasian antara kamii..wlaupown dier bekerja biasa ...tapii aku dpt terima dier sbb dier ikhlas dan serius dengan aku...Aku harap dier la yang pertama dan terakhir dalam hidupp aku...MUHAMMAD FAIZ BIN HUSSIEN  tq sbb awk telahh curi hati saye dan datang dalam hidupp saye..saye harap awakk simpan hati saye elok...

1 comment:

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/