♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Sunday, January 13, 2013

hyee uuuoollssss...
hurmmm ade berita aku nak share kat koranggg...
aku dapt berita yang aku kne transfer ke utara....
tapii aku 50-50 la...nntii aku kene pindahh dahh..
ari selasa nie kene gerakkk dahh..sbb rabu nie kene lapo diri..
wahhh..kaloo ade arwah mama aku ade mesti dier gembira..akhirnye anak dier dapat pekerjaan ttp...
di sebalik happy..ade jugak sedihh.sbb kene tinggal my sista... anak buahhh..n buah hatii aku...
aku harap korang doa kan aku kat sana...aku pergii untukk masa depan akuu..
Ya allah berat sungguh hatii nie nak pergiii....
To my beloved jgn nakall ye...kaloo ade cutii kite jumpe la.....
tak lupe jugak kepada kak yan.kak ida.ka ain..aku akan rinduu korang terutama sekalii kak yan..x dpt tgk muke akak bila senyum..huhhuhhuu...

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/