♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Monday, April 2, 2012

DuGaaN...

Hye Guys...
Ari nIe bermula dengan mood yang x ok...
manyak benda nak pikir..dah la x cukup tido...( salah aku gak..balik lambat )..
semalam g kuar minum ngan mmber tempat keje lama..best la..
dapat share ceta...gosip...gelak ketawa...
pas habiz makan g dataran..coz nak amik pic..
hilang bosan aku n strees aku bila hangout ngan mmber...
aku leh lupekan masalah aku......dalam duk nak lupe masalah aku..aku boleh terpikir pasal dier...
kenape ek ??aku mule jd geram..tensionn..n rase suke kat dier dah berkurang...
x macam sebelum nie...kalo sebelum nie aku lh chat ngan dier..tapi skrunk x lh..rase benci sangat beb...
kenape la tuhan berikan aku dugaan macam nie...aku njust nak cari seorang yang boleh share maslah n boleh beri aku smngat untuk teruskan kehidupan aku nie...sampai aku terpakse hidden dier...dalam chat aku...kenape dier wat aku macam nie...Aku harap suatu hari nnti..dier dapat rase kehilangan seorang kawan seperti aku...

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/