♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Thursday, May 17, 2012

Happy...

lama sungguh saye x update blog nie...
al maklum la..bz ngan keje ( bz ker)....
banyak benda nak story kat cini..tapi nak mula yang mana satu nie ek...
Firstly....skrunk nie idup aku ade perubahan cikit..
aku dah mule kembali ceria...aku kuat untuk menhadapi dugaan yang mendatang...
second...aku dah mule menganggap si "dia" hanya kawan....so x la frust sangat kan ( hehe )..
so aku kene kuat la untuk semua...walaupown aku x ade sape-sape lg kat dunia nie....( yatim paitu )
pagi tadi tibe je kene marah...habiz mood aku..baru nak happy sikit...
sori ye kengkawan...x dapt nak gelak ketawa...
for my lovely sister ( kak add)..x dpt nak lepak ngan kak..
tapi kan..kenapa aku tgk some one nie..macam x nak layan aku jer...
selalu g solat bersama..tapi dier g sorangg...selalu dier akan ajak saya g solat...saya sedihh sangattt..
terasa la..saya ade bg dier sakit hati ker??...tapi bila saya tgk dier borak ngan owg lainn...terasa macam dipinggirkannn...huhuhuhu...saya rasa nak BEHENTI keje la...


0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/