♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Sunday, April 1, 2012

????????????????????/

hye guys....
nak story cikit..ari sabtu tue ade tempat kerja lama wat game..
aku pown join la..ingat mule x nak join..sbb x reti main badminton...
so join la..dapat group ngan Lan (unit bahasa)..walaupown x berapa pandai main..
mmber aku nasib baik x marah...dalam x reti main..team kita owg menang..JOHAN beb..
aku happy sangat..dalam happy jugak..aku ade dengar yang admire aku tue ade minat kat some one...
aku try tnye kat mmber aku..ruoernye dier minat kat terttt..tapi mmber aku ckp itu dulu..skrunk x dah...aku tekejut bila dengar..tp ape boleh aku wat....dengar je la..
tapi kan..aku tgk dier x macam dulu la...lain je...
tapi paling aku terasa sangat tyme arwah atuk dier meninggaal..dier selalu fb ngan aku..share masalah ngan aku..nak di katakan 2 hari berturut dier chat ngan aku...tp skrunk dah kurang..kenape ek??aku ade wat salah ker ngan dier????ker dier x selesa ngan cara aku..nak wat macam mn..
ape pown aku harap dier happy..aku kene teruskan hidup aku nie...
my be akuberharap suatu hari nanti ade yang sudi menerima n menghargai aku...

✿~ Hati-hati MENJAGA HATI..
✿~ Jangan memberi pada yang TIDAK SUDI..
✿~ Jangan berharap pada sesuatu yang TIDAK PASTI..
✿~ Kelak akan MERANA DIRI..
✿~ Membawa LUKA yang memberkas di dalam hati..

:: BERILAH ia pada insan yang tahu MENGHARGAI ::

Aku harap sangat satu hari nnti dier tahu yang aku sayang kat dier...dan dier dapat rase macam mana aku rase selama nie...

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/