♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Thursday, March 29, 2012

TeRCipTa UnTukKu...........

Hye Guys...
hari nie bermule keje dengan hati yang tenang...
hari ini aku keje ngan khusyuknye..sbb nak kene siap kan sebanyak 100 fail.....
banyak kan ( heheeheh)..ari nie aku dapat pas kerja..heheh..walaupown x berapa cantik..
jadi lh gune..ari nie aku lunch ngan BFF aku iaitu shuk..thnkz kos datang kat temapat aku..
aku windu sangat nak makan n lepak same..akhirnye dapat gak..
Happy sangat...pas lunch aku smbg balik keje aku..menyiapkan tagging untuk fail..
sambil aku membuat keje..aku dengar MP3..ade la kuar lagu TERCIPTA UNTUKKU..
macam best..tapi amat bermakne untuk aku...


                                                            TERCIPTA UNTUKKU

menatap indahnya senyuman diwajahmu

membuat ku terdiam dan terpaku

mengerti akan hadirnya cinta terindah

saat kau peluk mesra tubuhku



banyak kata

yang tak mampu kuungkapkan

kepada dirimu



reff:

aku ingin engkau slalu

hadir dan temani aku

disetiap langkah

yang meyakiniku

kau tercipta untukku

sepanjang hidupku



aku ingin engkau slalu

hadir dan temani aku

disetiap langkah

yang meyakiniku

kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu

memanggil seluruh ragaku

ku ingin kau tau

kuslalu milikmu

yang mencintaimu

sepanjang hidupku



aku ingin engkau slalu

hadir dan temani aku

disetiap langkah

yang meyakiniku

kau tercipta untukku

meski waktu akan mampu

memanggil seluruh ragaku

ku ingin kau tau

kuslalu milikmu

yang mencintaimu

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/