♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Wednesday, March 28, 2012

HAppY + GeraM

Salam You all..
nak share cikit ceta....
Tadi mase Lunch g Makan kat tempat lama at KKM..
memey best..lama x makan kat sane..windu sangat sih..
aku pown g la makan kat sane..just amik nasi ayam jer..sbb laksa n bihun sup dah habiz..
sambil ngah makan terserempak la ngan geng dari SPAD..
just say ( HAII)..tapi tyme tue aku tgk diaowg x macam dulu..
banyak perubahan kat diaowg..naper ek?
aku windu la diaowg yang dulu..Mmg aku lh nampak diaowg mmg dah lain..
Bukan aku saja..katy n yen pown nampak perubahan tue..
Macam biase la sambil makan bergosip la cikit..
x pasal nama aku naik..dia owg bergosip nama aku ngan terttttttttt...
aku just malas nak amik port...sbb tyme tue..mood aku mmg x ade..
pas tue datang si tertttttttt ngan kengkawan dier..datang kat meja aku..
aku mmg windu kat dier..gile lama x tgk muke dier n senyuman dier..lpas windu aku kat dier (heheheh)
aku dapat gak curi tgk dier..yang tekejutnye dier tegur aku...pehh mmg ssh nak dier tgur aku..
just ade hal baru nak cakap..ape lagi aku pown jawab la ape yang dier tanye..
apa pown thnkz my Friendz becouse bawak aku g makan sane ( YEN n KATY )

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/