♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Wednesday, March 28, 2012

bad MooD

Ollla..Guys ..n Good moring..
macm biase bermule nye pagi hari dengan senyuman..
tapi pagi nie agak bad mood cikit..dah la cuaca hari nie ujan lebat..tension nak g keje kalo ujan...
my be aku bad mood sbb smlm punye hal la....
aku just nak bagi pendapat ..tapi bila dier membals balik chatting tue..aku yang kene..perhh menyusuk kolbu ku.....walaupown dier macam tue tapi aku ttp still chatting ngan dier..my be dier dalam kesedihan lagi kot..
walao pown aku bad mood tapi nasib baik la ade seorang hamba allah yang membuat aku tersenyum..heheh..everyday aku akan naik bus n balik keje bersama..wink..wink ( gatal nye aku nie )..
tapi kan hari nie dier nampak smarttt sangat..sbb dier pakai tali leher hari nie..bila sampai kat tempat keje dier..aku just terpadang je..tup..tup..dier tgk aku n dier senyumm ( perasaan nye )..
sampai je ofis aku mule rase mals nye nak wat keje..jad ngantuk..keje dah la banyak...
JULINA tolong la semangt cikit...Korang nak tahu..aku nie selalu berdoa agr tuhan membuka hati dier untuk berkawan ngan aku...setiap selepas solat aku berdoa agar tuhan melembutkan hati dier...
Aku skrunk rase kosong je life aku nie..sejak aku break off ngan ex Boyfriend..aku jadi x tentu hala..tgk kengkawan semua ade je pasangan..aku jadi cemburu..kehidupan aku nie penuh dengan dugaan..ade je dugaan yang datang..tapi aku tempuh dengan tabah...AKU BERHARAP TUHAN AKAN MEMPERTEMUKAN JODOH YANG TERBAIIKK WAT AKU...n terima aku seadannye..

2 comments:

  1. saya pun rse kosong je awak.. huhu sedih T.T ade bf pon cm xde, huhu

    ReplyDelete
  2. huhuh..tapi kire ok what...ade gak owg awak lh share..lain sayer..betul sunyi n kosong awak..

    ReplyDelete

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/