♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Tuesday, March 27, 2012

haPPy EnDing

hye guys...sori lama x update my blog..
almaklumla bz cikit ngan keje...akhirnye saye dapat jugak keluar dari LPM..
lega hati nie..tp ade terdetik sedikit rasa x best..sbb kene berpisah ngan my AdMire sayer...
x lh sayer nak tgk dier senyumm selalu..
heheh..gatal kan sayer???
1 day lapor diri kat tempat baru agak membosankan..ye la..nak kenal ngan kawan baruu..
tp nasib la dapat kawan yang memahami diri sayer nie..huhuhuhu
thankz to kak ad n kak aida becoz menjadi kawan saye di kal saya sedih n gumbira..heheh
sejak bekerja di tempat baru...suasana agak lain..
dulu di LPM suasana riuh rendah..tp di tempat baru suasana agak FORMAL...
so aku kene la bersikap formal...
walaupown aku berjauhan dengan admire aku..tp aku x penah lupe kan dier..
aku sentiase tahu perkara yang berlaku kat sane..
tapi sejak dua menjak nie..aku nampak dier lain sangat..
x macam dulu..aku x taw ape yang berlaku..hope dier x macam ape yang aku fikirkan..

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/