♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Monday, December 19, 2011

sAyER Mau sEnyUm...

sejak dua menjak nie..
idup ku x ceria macam selalu...
banyak masalah yang menimpa terhadap ku...
tp aku arus kuat untuk menemouhi dugaan n cabaran yang di berikan oleh tuhan kepada aku...
mule mendapat berite..yang my mom x dapat nak u bat..
aku menjadi takot n tidak semangat..
alhamdulilah kami adik beradik mecari jalan untuk mengubati my mom..
sejak berubat dengan ustaz lokman..tp ust buat air dan mengamalkan surah yang di beri..
my mom kelihatan segar...kuning di matanye kurang sedikit demi sedikit...
aku berasa lega...semangat ku naik kembali...
aku berharap agar my mom terus tabah n kuat melawan penyakit beliau...
anak mu disini sentiasa berdoa yang terbaik untuk mama...
we love u ...ma...ma...maaaa

1 comment:

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/