♥ About Me ♥

My photo
call Me misz Juee...or Juee.. siMple PersoN n HappY Go lucky

Thursday, December 1, 2011

ouTsation

hye friend..
now saye berada di hotel oriental crsytal kajang..
start menjadi urusetia...
ari pertama x terlalu sibuk..
masuk arie yang kedua sangat la sibuk..dgn menghantar bahan-bahan untuk para pemeriksa..
terbaiikkkk la...just aku n zatie yang membuat kerje itu..
ape pown dikira mengambil pengalaman...
dalam kesibukan...teringat anak buah..
peh windu beb...x penah berjauhan...
tunggu kepulangan maksu yer..heheheh
baru aku tahu manyak perangai nak kene lain...
kate bos aku...kite tlg setakat yang mampu jer..
aku akan ingat ayat tue...
ape pown thnkz for my bos En nasa manyak bagi nasihat yang bergune kepada aku..

0 comments:

Post a Comment

hak milik penuh http://ienairqif.blogspot.com/